Frisk efter 2 veckors sjukdom i Bacon influensa


Igår jobbade jag på Harrys, mycket bönder, mycket folk! Segt ibörjan eftersom att jag började redan kl 21.00, men sedan tog det fart. Faktiskt så kände jag mig relativt frisk igår efter 2 veckors hemsk sjukdom. Det är nästan med all säkerhet svininflunsan jag haft med tanke på alla symptom och hur DÖENDE jag faktiskt kände mig. Fy det var hemskt. Men jag lever och mår bra nu. FINALY. Hoppas ni andra slipper denna hemska influensa. Jag rekomenderar er starkt att vaccinera er för detta var det värsta fyyy tusan. Men sen har jag kasst emunförsvar också..

Kram♣

 


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah robins pappa va där:P

2009-11-08 @ 22:59:13
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0