Life is life


Robb tog hem en hel petflaska med wiener melange åt mig från hans jobb, I L♥VE IT!
Igår var jag med Ida, Lina och Bella. Tog två små drinkar och hängde på till Babyl en stund. Var dock inte på dricka humör så gick hem redan kl 23.
Nu först blir de bullar och mjölk, sen ska jag laga middag på lax.
Ikväll jobbar jag på Hugo och imorgon på Palace :)
I december jobbar jag både juldagen och annan dag jul + inhoppare på sälvaste nyårsafton.
Kanske låter väldigt trist men det gör mig inte ett dugg för fy bövlen vad jag är trött på alkohol!
Ställer bara till problem. Hälla i sig gift så man blir en helt annan människa, ganska crazy egentligen.
Ullared datumet är satt till lördag den 5e, tidigt på morgon!

Ha de bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0