Tjofadderittanlej

Bella har vart här ett par dagar med mig. I förrigår natt apgarvade vi åt att jag ställde de små datahögtalarna på soffkanten.. anledningen till vårat tjutgarv var att vi tyckte de såg ut som om dom tittade på oss, D.A.M.P. Idag har de snöat en massa, usch och tvi för det säger jag bara! hatar kylan och snön. Hade de vart för 10 år sen hade man redan vart ute med pulkan.

Idag hängde bella med mig till Gynekologen, SINAD hissa upp mig på stolen, typ till taket hahah aldrig mer gå till en manlig gynekolog säger jag bara men ja var ju tvungen. Hittade dock inget fel konstigt nog.

And no what!? Kom å lek med Bell å mig.

Kommentarer
Postat av: Issa

Fyfan >.< Aldrig att jag skulle gå till en manlig gynekolog!! ^^

2009-11-04 @ 18:30:53
Postat av: Anonym

ne har ja lltid sagt me men det kändes ganska akut så vad gör man inte, var rädd för livmoderinfektion igen å de e inte å leka med!

2009-11-05 @ 11:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0