Dagens goda gärning - Blodgivning


Nu har jag precis vart och delat med mig av mitt blod. Med blodgrupp 0+ kan dessutom alla ta emot mitt blod utom 0- så därför tycker jag det känns extra viktigt att jag skänker lite då och då. Dessvärre kan jag bara få blod från 0, så vi får hoppas att jag inte råkar ut för någon olycka.
Nu har jag ytterligare ett glas från Kolmården Design i min samling :) (får välja en gåva vid varje blodgivning).
Stackars kvinnan som skulle sticka mig i armen misslyckades och tydligen hade hon gjort de flera gånger och OJ vad hon skämdes, bad om ursäkter flera gånger och trodde inte jag skulle våga bli stuckken igen, men jag sa att det är bara att sticka på du tills du hittar rätt, men en annan tant fick sticka mig istället och då rann de på bra..!
Nu har jag gjort min goda gärning för dagen :)

http://www.geblod.nu

 


Kommentarer
Postat av: becka wz

ja samlar på snapsglasen:) ja va 0- :O inte bra, men ja säger som du, får hoppas att ingen olycka sker!

2009-09-27 @ 22:28:32
Postat av: Anonym

ojojoj 0- ne de e verkligen inte bra för sin egen skull :O men de ju super bra att du lämnar så att 0- arna har, är säkert väldigt ont om de

2009-09-27 @ 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0