Fokusera på det som är bra

Strax efter att ha skrivit inlägget igår natt blev jag arg på mig själv för att jag var så himla negativ, jag är ju positiv och glad! Så jag bestämde mig för att skärpa till mig och strunta i allt som vart dåligt under veckan, och vilken BRA dag blev inte denna lördag då då? Den blev ju super! Med rätt inställning kan man klara allt. Kvällen på bomull gick fort, jag slog mitt rekord och folket var dessutom trevligt (iaf mot mig)! Frid och fröjd igen. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska se på TVn.. en kass komedi, Miami ink eller Girls of the Playboy mansion?

 


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah knas du ä :P

men positivt :P det ä bra det!

2009-09-27 @ 15:20:10
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0