Förföljd av spöke


Nu börjas det igen! Sedan jag var liten har jag förföljts av spöken men sedan när jag flyttade hemifrån kände jag inte alls något obehag och allt var bara lugnt och skönt! När jag var yngre satte min radio på sig mitt i natten och volymen bara stegrade upp till högsta volym. Nu har tvn här hemma satt på sig självt två nätter och höjt volymen upp till 40. Senaste gången var i natt. Vaknar ganska lätt men jag trodde att jag var kvar i en dröm eftersom att jag hörde massa röster men sen förstod jag att det var tvn som var på i vardagsrummet. Väckte Robban som trodde att det var någon som tagit sig in i vårt hem. Men dörren var låst och fjärrisen låg otilgängligt för djuren så det var inte den som startade tvn. Det kanske har en naturlig förklaring men med tanke på allt som hänt mig tvivlar jag på det.
Tro vad ni vill.

Kommentarer
Postat av: Lajkan

Silent hill, yeaah.. Det kan ju vara att du har en tendens att gå i sömnen? Alltså satt på tvn och sen lagt dig, vaknat av att volymen ökade under en reklam eller att ett nytt program börjat?



Men med tanke på det hänt mycket annat tidigare så kanske min förklaring verkar långsökt.



But who knows..

2009-09-23 @ 08:31:05
Postat av: Emelie

Haha jaa kanske det, man kan ju hoppas! Om spöken finns så vill jag inte ha med dom att göra :P

2009-09-23 @ 09:25:11
Postat av: Anonym

Haha ne inte jag heller :P Men jag minns ifrån när jag var liten så gick du ju jävligt ofta i sömnen, så DU var ibland spöket i min värld!

2009-09-24 @ 00:46:10
Postat av: juli

läskigt!

2011-10-17 @ 19:04:38
URL: http://borntoplaythemusic.devote.se
Postat av: jm

hej! det har hänt mig samma sak fast jag vaknade av en duns i golvet där nere i vardags rummet och när jag skulle gå in och lägga mig hoss pappa så sattes tven på och så hörde jag att utter dörren smällde igen jag kunde inte sova på en vecka....

2012-03-09 @ 15:27:09
Postat av: Emyl

Konstigt är det. Och vi lär väl aldrig få veta hur det ligger till heller!

2012-03-10 @ 10:55:42
Postat av: majsis

OJ läskigt. Jag förstår dig för att när jag inte kunde somna en natt så hörde jag som fotsteg i hallen ^o^

2012-07-04 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0