Fotofabriken & Haga Körskola-->gå & dö

Ååååh jag blir så irritert, vad damp inte ned med posten om en påminnelse att jag inte betalat fakturan på 378:- till fotofabriken? Den är till 100% betald, det står t.o.m. på Nordea att att en betalning har skett till fotofabriken!! Samma sak hände mig ett år efter att jag tagit mitt körkort, även då fick jag hem en "obetald" faktura på en lektion och jag köpte inte ens några lösa lektioner?! Mormor och morfar betala ju ett helt paket på Haga trafikskola.. men jag blev ju tvungen att betala den endå. IDIOTER som skickar mig sådant härnt, det har jag inte råd med.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men vafan, jag behöll fotot o skickade tbx boken, ringde innan o dom sa att man kunde göra så, så jag betalade för fotot o fick påminnelse om att jag inte betalt för boken..som jag skickade tbx.

har ringt fotofabriken o dom ska ringa tbx i veckan!

jääävla dumt! Står dock att jag betalt för fotot, men att jag ska betala boken som jag skickat tbx oxå!

Puuuuuckoovarning

2009-09-23 @ 15:31:54
Postat av: Anonym

MMM I HATE´EM

2009-09-23 @ 17:22:10
Postat av: Izzah

FICK OCKSÅ EN JÄVLA PÅMINNELSE TROTS ATT JAG BETALAT FOTOFABRIKEN!!!! JÄVLA AAAAS!

2009-09-30 @ 14:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0