Hurtigbulle

Tror ni att jag tog de lugnt på gymmet sen då? NEJ.. när man är där så vill man ju köra gärnet och det är precis vad jag gjorde. De första 10 minuterna tycker jag är riktigt jobbiga men sen släpper det och smärtan blir till en skön känsla istället och då kan jag hålla på hur länge som hälst känns de som. En kille kom fram till mig där jag stod och svettades och gav mig kommentaren att jag såg vältränad ut. Det var kul att höra För de känns precis som raka motsatsen till det. Mindre kul var att han följde efter mig på gymmet och konstant glodde. Inget kul att li observerad när man tränar. Efter att ha klivit av crosstrainern kändes det som att hela ansiktet studsa ut från huvudet och som om min sista dag var kommen. Men efter att ha fått i sig några liter vatten var jag på fötterna igen och kunde träna magen. Slappade 10 minuter i solariet efter gymmet, ooowh så skönt! Nu känner jag mig riktigt pigg och glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0