Nattäventyr i skogen

Bella och jag hade DAMP fo real hemma hos mig. Drack kaffe och cola uMM ännu mer damp. Stoffe och Tommy kom och hämtade oss så vi åkte till mc-donalds och käka. Drog sedan hem till tommy för att titta på hans sköldpaddor, snabb såg en psyko/skräckfilm och drack ännu mer kaffe, Stoffe blev trött så vi skjutsade hem honom. Bella gav förslaget att vi skulle dra till hundrastgården och Tommy var på de så vi kidnappade zacko och åkte till vrinnevi skogen tre på natten, SCAAARY. Vi lekte spöke. Bella och jag kom hem till mig 4 på morron/natten och Robban var såklart as SUR, men jag och Bella bara drev med honom för vi tyckte han var så jävla töntig. Bättre måndag kan man inte ha iaf, fan så kul vi hade! Somnade vid 6.



Kommentarer
Postat av: anna

haha knaaasiga gänget :D

2009-09-29 @ 15:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0