TV myyys

Nu har jag precis skjutsat hemma bella från flera timmar mys framför tn hos mig. Vi har ätit cheddarpopcorn godis och krusbärsdricka mmmm. Fråga olle dokumentären we love it.
Tidigare idag blev de träff me Bosse och hans matte i vrinnevis hundrastgård. Tyvärr var Bosse elak mot Zacko hela tiden som däremot var väldigt snäll och duktig! Han fick ha kul med en liten valp där istället.
När jag kom hem från prommenaden vid 11 slocknade jag och sov ända tills telefonen ringde klockan 5!!! Har vart så stressad över allt med företag och sådär så kroppen behövde väl lite vila. Frågan är om man inte håller på att bli sjuk också, har så fruktansvärt ont i halsen nu. Jag får hoppas på att lite te och honung hjälper.
På bild gårdagens goda smoothie av jordgubb, blåbär, banan och vanilj youghurt. Blir numera en sådan till mellis ett par gånger i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0