Ett natt-morgonsamtal

Skrev med Gamen/Christian/Christigam i lördags vid 5 på morron efter jobbet. Det var iaf länge sedan vi samtalade. Han skrev om så mycket gammalt och jag blev så glad av det, blev påmind om hur kul man haft de! Så sjuka grejer man hittat på.  Och bella hur jävla roligt knäpp hon egentligen är.

 -  christian- säger:
Hungrig som ett ass är jag som vanligt, mmmMAT <3 (refererade till mitt blogginlägg)
haha
det där kommer jag ihåg första gången jag träffa bella där i klocket och du va med,
ni snacka om hur mkt ni ÄLSKA MAT
hah = D

..£myl (x_¤) säger:

hahahaha

-  christian- säger:
"åååÅÅÅh mat, vi älskar mat"
så langa ni fram massa grejjer där
typ 4 på natten

..£myl (x_¤) säger:
HAHAHAHAHAAAA

 -  christian- säger:
hahaha
"skaru ha nåt? mackor? nåt annat?"
ja ba: eh, nja, va, haha"

HAh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0