workiworkii


I tisdags började som sagt min utbildning på Eniro. Aldrig kunde jag tro att det var så mycket att lära sig, och det jag lär mig nu är bara för 118118.. men sen finns det ju utlandsupplysning, texttelefoni, sms tjänst m.m. att lära sig. Hittills har jag klarat dom mindre testen. Imorgon kommer 1 av de stora.. jag är nervös! Är helt slutkörd i både kropp och huvud. Det blir man med så mycket information, långa dagar och ingen sömn. Ledig är jag inte förens i maj eftersom jag jobbar på både Cherry och Eniro om helgerna. Jag vill ha maj!!!
Men kul är det och trots att det bara kommer bli jobb ett tag nu och det egentligen borde kännas som att inte ha något liv så känns det precis tvärt om! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att det går bra för dej emyl :D

Längtar till 9e april! Hört nåt mer om de+ arbetstider över sommarn?

2010-03-25 @ 18:34:31
URL: http://firesparkle.blogg.se/
Postat av: emma

ja längtar oxå till den nionde :D

ska bli så kul o träffa er :D

2010-03-25 @ 19:13:35
Postat av: emelie

arbetstider kan jag inte veta så långt fram. får schema ca 4 v i förtid. Semester får jag 1 vecka men de vill ja inte lägga på festivalen.

2010-03-25 @ 20:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0