Alla hjärtans dag

Nahepp! Det blev inget diamanthalsband i år heller..

Nevars, det handlar inte om att få på alla hjärtansdag, inte för mig i alla fall. Jag är bara glad över att min kära ens kom ihåg dagen och dessutom gav mig frukost på sängen imorse :)

 

Många kallar dagen fjantig och att man ska visa kärlek varje dag. Självklart. Men jag tror inte att alla gör det ens i närheten av varje dag och därför tycker jag det är dumt att klaga över att denna dag finns. Den kan vara ett bra sätt att påminna sig själv om att visa lite mer kärlek, och tänka på allt bra man har och uppskatta det. Så va inte såna besserwissar, låt dom som uppskattar denna dag få njuta av den utan att ni spyr ut eran negativism, hat och avsky om det på facebook. Det gör ingen glad iaf.

 

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0