Bra skit!

 

In i grav.vecka 32 idag, 10 kg +, lär väl bli minst 5 kg + till.. Fruktansvärt ontontont har jag men idag hämtade jag ett stödbälte som jag fick av Emma som fick det av Amalia ;) hoppashoppas det gör lite underverk. Har även shoppat loss på ÖB idag. Batiste Blush dry shampoo, rexona crystal clear spraydeo, TRESemmé schampoo och balsam för färgat hår samt lite tvål, lotion och andra behövliga saker! Ääälskar allt som har med kropps och hårvård att göra.

 

Ser fram emot helgen. Åker ut till lotorp imorgon på tacomys. På lördagen ska vi ut på isen och så ska vi grilla korv med bröd. Kul för Zacko också som får springa fritt och busa av sig med Nero, vilket han veeeerkligen behöver. Gäller bara att jag hittar varma kläder som jag får plats i för brrrr vad KALLT det är ute..


Kommentarer
Postat av: Anna

Iiih vilken mage va :D

Ta det lugnt på isen nu Emyl!



Kram

2012-02-02 @ 19:31:29
Postat av: Emyl

Haha aa, de blir pyttesmå steg om jag inte stannar vid kanten och skrattar åt när de andra halkar omkring.

2012-02-02 @ 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0