Måndag

Måndagmåndagmåndag och 3 program som jag alla vill se men som dumt nog visas på samma tidpunkt. Byggfällan, Sofias änglar eller Familjen annorlunda? Blir nog sistnämnda då jag inte har lust att bli arg eller gråta. Det spar vi till en annan dag när jag känner för att göra det.

 

Idag var andra tillfället med föräldragruppen. Vet inte om den är till någon nytta för mig. Bara repetition av allt jag läst. Sen att sitta still på en stol med en svanskota som värker gör det inte roligare. Och så har jag ingenting som jag oroar mig för eller undrar om heller. Jag är inte rädd för förlossning/smärta och tänker att allt det andra med amning, hur man tar hand om bebisen osv. kommer naturligt med instinkter. MEN mannen som inte läser så flitigt uppskattar ”kursen” iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0