Recension Tikei mineralfoundation

Jag har använt Tikei:s mineralfoundation och andra produkter under flera veckor. Precis påborstat gav det ett fint resultat, det smälte in med huden och såg ganska naturligt ut. Tyvärr håller inte det resultatet länge trots primer under. Efter max 3 timmar ser huden fläckig ut. Skulle man råka bli varm flyter sminket lätt iväg och ansiktet blir fläckigt. Det är alltså inget smink att ha på krogen.. Min blandhy fungerade inte alls med denna mineralfoundation heller. Jag blev torr i ansiktet samtidigt som jag fick acne. Jag testade att vila från sminket och att börja använda det igen flertalet gånger för att verkligen vara säker på att det berodde på sminket. Det berodde definitivt på sminket, tyvärr! Köper inte igen.

Betyg: 2/5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0