tentan från helvetet mohahahha

Den 19 mars är det dags att skriva tentan från helvetet igen. En begreppstenta/spärrtenta som gjorde att jag inte fick läsa vidare nu på våren (inte för att ja skulle ha kunnat de iaf..), en begreppstenta som fått flera att ge upp och må riktigt psykiskt dåligt. Och ångesten och pressen är redan här hos mig. Frågan är ju om någonting alls är värt att må så dåligt för. MEN jag är för dum för att ge upp, även om det är för mitt eget bästa. Envis som få. 3 gången gillt!! Nu på första boken (av typ 15), tentatips mottages gärna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt tips är att fortsätta vara envis! Du ska se att denna gång går det bra! Lycka till!

2012-02-16 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0