hårfärg

Går i hårfärgstankar som vanligt.. Ljusrött, rött eller kanske lägga en brun färg till att börja med och sedan försöka få min egna hårfärg? Mest sugen är jag på mörkbrunt men eftersom ja säkerligen kommer vilja ändra färg ganska snart igen så är det kanske inte så smart.. Och det är bara två år sedan jag gick från nästan svart till nästan vitt på ett halvår för att sedan färga rött som jag nu haft sedan sen höst. Att man kan tröttna så fort! Förslag? Kanske en härlig regnbåge mix i håret så att jag har alla färger?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att den hårfärgen på övre bilden är snygg och passande! :)

Svar: Tack för tyckande! Är också inne på det. Får se hur de passar sig till lite brunare hudton sen bara
Emyl

2014-04-20 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0