Månaderna som gått

Det är nästan ett år sedan som jag bloggade sist och då visste jag inte ännu att jag var gravid ;) För ca 3 månader  sedan (den 28 dec) utökades familjen med en liten pojke som fått namnet Oliver. Han vägde 3950 g och var 52 lång. Nu väger han runt 7 kg och är ca 62 lång. Det går undan!
Berättar lite från de 3 senaste månaderna med bilder:
 
 
Dom förtsa veckorna var det mycket trots och protesterande från Mirjam som INTE ville dela med sig av mamma och pappa. Det var en mycket kämpig tid....
Tur att Oliver är en sån lugn liten kille. Han äter och sover mest. När han är vaken pratar han lite och skrattar. Kan han ens skrika?
 
 
.. och eftersom Oliver sover mycket så har ju faktiskt Mirjam sin mamma för sig själv ganska mycket fortfarande.
 
Pappa är bäst på att busa tycker Oliver!

Nu har Mirjam vant sig vid att ha en lillebror och det märks att hon tycker om honom. Hon glömmer aldrig att ge Oliver godnattkram och puss innan hon ska sova och ibland lånar hon till och med ut sin favorit filt. Och Oliver tycker om Mirjam med. Han tittar efter henne och ler alltid när han ser Mirjam.
 
Min fina familj
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Så gulliga! :)

2014-04-18 @ 13:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0