God göken sa fröken

..som vaknade nyss.


Dagens schema

11.00 Frukost

11.30 Dush

12.00 Rasta hund

12.45 Göra iordning sig

13.30 Storhandla

16.00 Sova

18.30 Baka bröd

19.00 Laga mat

19.30 vad ja vill

21.30 göra iordning mig till jobbet

22.30 Åka till jobbet!


Åh tjena! Och jag som inte gillar att ha saker å ting planerat, eller sanning är den att jag älskar att planera.. mitt huvud planerar gärna varenda minut om den får tillfälle, men vi gillar dock inte att följa planerna (jag och min hjärna alltså).. Men ska försöka så gott de går idag för det är saker som måste göras. Yeppyeppyepp (ååh Kvacki i filmen landet för länge sedan ni vet, hon säger väl så? Nu vill ja se den med och höra den vackra låten jaaa)


Songen if we hold on together
http://www.youtube.com/watch?v=Acw1DM-COf4&feature=PlayList&p=60A625C6155D4664&playnext=1&playnext_from=PL&index=47


Vacker låt till sorglig bit av filmen så man måste gråta.. JAA se efter om du kan låta bli då!!!

http://www.youtube.com/watch?v=yD8eQlmgXGw


SNYFT :´)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0