Jobb->mcdonk->home->computaa

Slutade jobbet halv 4, väntade på två Harrys karlar en bra stund. Knata iväg till mcdonken och hade en trevlig stund, jag fick min älskade cheddardipp. Sedan begav vi oss hemmåt och när jag kom hem så orkade jag inte ens försöka sova i ljuset så jag bestämde mig för att vara oppe dygnet runt för jag vill inte sova till sent på eftermiddagen och missa fina vädret. Iväg och bada tidigt blir de och så blir de någon timmes sömn innan jobbet med. Skulle dock behöva hinna med och städa också eftersom att släkten kommer på söndag och dom har ju aldrig set hemmet förr.  Nu ska jag äta frullelutt !!!!!

shofadderittanlej på deeej!


Kommentarer
Postat av: Thess

Va söt du är, struntar i att sova =) Själv fick jag några timmar typ 4 kanske ;)!

Får vi göra om, men ja tycker vi borde kört på nattbadet =)

Tack för igår!

2009-08-08 @ 16:24:35
Postat av: Emelie

Jag ångrar det nu kan jag säga :P

Jaa, lätt att vi skulle! :D

2009-08-08 @ 20:15:37
Postat av: Jonni Keisu

Riktigt söt bild.

2009-08-09 @ 23:20:01
URL: http://www.316L.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0