Svininfluensan - they got it?

Min bror Linus och hans flickvän Anna kom just hem från Gekland.
De har åkt på någon typ av influensa i Grekland och här i Norrköping antas de av sjukvården ha svininfluensa.
De får inte träffa några personer på två veckor!!! Jobbigt värre. Kul att komma efter i skolan när den precis startat.
Hoppas inte mamma och pappa och de andra hann att bli smittade av dem bara.
Ska jag handla åt brorsan ställer jag matkassen utanför dörren och springer från huset :P
Japp så då blev det ytterligare en veckas kattpassning tills även mamma och pappa kommer hem från Grekland, SUCK. Så jobbigt att åka fram och tillbaka hela tiden..


Kommentarer
Postat av: Isabelle

kFan vad kul då! mina föräldrar åkte till Grekland igår!! :P Hoppas dom inte blir smittade :/

2009-08-21 @ 18:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0