Tack emmelutt!

Det plingade på dörren, Zacko for upp skällandes och jag tänkte neee nu är det säkert antingen Jehovas vittnen eller några som ska rensa avloppen så jag tänkte först låta bli att öppna.
Men tur de att jag inte lät bli för på andra sidan dörren stod Emma och Robin och jag fick paket i förskott! :D Så himla gulligt, TACKTACKTACK :) fin i håret va hon me! Nu ligger dom där på bordet.. ska vänta och se om hon kan komma på festen nästa fredag eller ej. Hur som hälst har jag bestämt mig för att vänta med att öppna dem till min födelsedag, hur nu de ska gå till? Man blir ju så nyfiken.. och bara ha dem ligganndes så här ajajaj de krävs diciplin!

Lika bra att jag skriver de nu, den 14 Augusti blir de fest!!! Så då är alla mina vännor välkomna, jajjebjörn! Mer än så har jag inte hunnit planera men de datumet är satt iaf.

Kommentarer
Postat av: Emma

Så lite så :)

kul o se dig.. saknar dig o anna massor!

2009-08-03 @ 19:20:06
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0