Sommartider

I lördags var jag och badade i Näkna med Bella, Danne och hans två barn. Världens sötaste Emma diggar musik på mobilen och gör stekarfingret som om hon fötts till att göra de :) riktig tuffing i bellas brillor :)
Till kvällen blev de jobb på Hugo. Det öpnnade inte inomhus förens vid 12 men som tur var hade dom en sorbildsskärm som visade roliga fotbollstabbar osv så jag hade de bra där med min kaffe. Jag ångrade dock enormt att jag inte sovit något.

I går kom släkten förbi för att fira mig i förskott. Resten av familjen åker ju till Grekland på torsdag.. ORÄTTVIIIST!!! Fick en avancerad och snygg svart kaffebryggare, supersnygg fejk skinnkjol, badgrejor pengar osv.. jag är helnöjd! Kan bara inte fatta att jag blir 21.. ingenting egentligen men dom senaste åren har gått så jäklans fort!

Anna och jag ska iaf ses i veckan och boka en restresa, men mallis vet jag inte om jag vågar åka till eftersom dom bombat så mycket där, skulle ju dock vara kul med magaluf. Men det blir nog Kreta, Grekland, Spanien el Ayia Napa :)

Nu måste jag ta tag i frukosten och sedan blir det ett par längder på badhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0