Yummii

Igår var jag på stan och käkade på PAUS med Emma. Mmm det är såå GOTT där. Man får mixa sin egen sallad med 5 tillbehör och ett måste är den gudomligt goda fetaosten som de har. Det går omöjligt att beskriva med ens de vackraste orden om hur god den verkligen är.

Senare tog jag bilen till Bell. Det blev varma tonfiskmackor, godis och tv :)

Vaknade imorse av störtskuren så vi gick opp och åt frukost. Ett Bravo juice paket stod på bordet, jag grabbar den och av vana börjar jag skaka den omedveten om att korken inte var på! Jaa, det blev juice på allt. Efter frukosten åkte jag förbi och matade katterna. Och nu sitter jag och funderar på om det blir middag hos Kim och Paula ikväll eller ej. Torsdag, Fredag, Lördag jobbar jag..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0