Anna anka assistent

Har ni hört? Nu kan man söka till att bli Anna Ankas assistent. Min första tanke var vem fan vill bli det? Jag skulle aldrig stå ut med att ha henne bossandes över mig. För det andra så skulle jag ta det som en förolämoning att bli anställd eftersom att hon och hennes make bestämt sig för att inte anställa några med attraktivt utseende eftersom att det kan frästa någon av dem att vara otrogen och därför är det dumt att ta risken att anställa någon snygg. Men om du vill söka till att bli Anna Ankas assistent så klicka här


Kommentarer
Postat av: Emma

men dom har väl skilt sig?

2009-12-16 @ 18:19:31
URL: http://compostgirl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej dom är tillsammans igen!!

2009-12-17 @ 06:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0