Gott nytt år folkens!


Nu sitter jag här med första cidern i handen (lite sent jag vet) och berättar lite snabbt om dagen innan det är dags att fara iväg till fest nr.1
Idag färgade jag håret. Ville inte ha riktigt sådär platina blont/gult/vitt så köpte en ny hårfärg som hette Scandinavian blond av Schwarzkopf. Supernöjd med resultatet, ser lite mer silvrigt ut. Turdet blev bra annars hade jag fått sprungit och köpt en annan färg och fått det superstressigt eftersom att det är nyårsafton ikväll och det ska firas. Köpte en mini volym master igår för 179:- på Hårgänget, den fixa frillen till ikväll, schvaaajjna bra ska ni veta tjejor.  Hoppas ni alla får ett jätte bra nyår.


GOT NYTT 2010!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0