Hårresande historia :O


Ja så jag var ju och klippte mig i onsdags.. Det tycks som att frissören och jag missförstod varandra totalt, det blev ju långt ifrån vad jag hade tänkt mig! Ingen längd kvar på håret, har tjutit sen jag kom från firssören! Jaa, tänka sig att håret kan ha sådan betydelse.
Ena sidan e superkort  och på andra sidan går håret till nacken. Jag som hade sparat mitt hår så länge och äntligen fått de långt. Tur att mitt växer som ogräs iaf. Funderar på att köpa svart löshår och eventuellt ha kvar de ja har nu blont, vad tycker ni? Något positivt är att folk säger att jag ser äldre ut, eller är de positivt föresten? vill ju inte se ut som en kärring när man e 20 direkt. Frissyren känns helt klart inte som jag iaf, känner mig inte alls bekväm i den. Rekomendera mig en bra sida där man kan köpa löshår tack!

Puss och kram i en ram!

Kommentarer
Postat av: tekirch.

gumman då..

www.tajmahal.se :)

2009-07-10 @ 14:44:20
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: annabanana

ja tror det blir snyggt med svart löshår :)

testa de :)

2009-07-10 @ 14:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0