Life is good

Igår då. Tessan, Jag och Bella bestämmer oss för att åka och bada i Näknen trots molnen, de var dö skönt i vattnet. Hemdags.. hinner sätta oss i bilen lagom tills störtskuren kom, åskade och blixtrade som bara den. Såg knappt vägen. Får rycket åker till systemet och köper öl. Drar igång en fest hemma som Linus, Fia, Jocke och Jenny joinade, niiiice. Sedan ut på Trädgårn och då kände jag hur jääääävla full jag var så drack inget mer under kvällen. Drog efter de till Wasa! Mycket folk! Var jävligt kul tycker jag! Tessan, Jag och Bella vandrade sedan efter krogen hem till mig och hämtade badkläder och hunden, drog sedan till Tessan för att käka och sova. Bella försökte spy hela morgonen idag men allt hon fick upp var slem och en bit potatis från gårkvällens pyttipanna. Idag åkte vi + Fia och Jenny till Näknen igen för att bada men den enda som badade var Zacko då det inte var något höjdarväder idag heller men det var kul att göra någonting iaf..!  Ikväll blir de film och imorgon börjar gymandet på allvar igen! Fy fan vad jag är nöjd med mitt liv just nu!!!! (snor bilder av tessan när dom läggs in).


Kommentarer
Postat av: anna

awh.. jag vill oxåååå

2009-07-16 @ 18:44:20
Postat av: Anonym

JAAAAAA jävla björs!!!!! get a real job and mova here NOWNOWNOWWW

2009-07-16 @ 19:35:11
Postat av: bananaaa

så fort som möjligt!! längtar tills dess "/

kanske kan ta mej tid o fixa körkort nu iaf.. lär ju ta ett tag o få ett riktigt jobb, då äre ju lite smidigare o komma o hälsa på iaf :)

2009-07-16 @ 19:57:54
Postat av: Anonym

hahaha jo precis smart ide där! jävlit skönt att ha körtkort

2009-07-17 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0