Metaltown


Inte blivit mycket skrivet här. Efter att ha kommit hem från ett trevligt midsommarfirande på öland var det bara 3 dagar kvar till nästa resa.. Göteborg och metaltown!!! Jag, Andreas, Challe och Anna åkte dit på torsdagen och kom hem på måndagen. Jag ÄLSKAR göteborg.. vill dit igen, vore det inte för det ofta tråkiga vädret skulle jag flytta. Men när vi var där var det kanon väder med sol och 30 grader, helt sjukt varmt.. för varmt för att gå på festival egentligen!
Det var otroligt många bra band samlande på en enda festival..

Min TOP 5

1. Slipknot (sjukt grymma på scen)
2. All that remains (ett jävla drag på scen och hos publiken)
3.Volbeat ( sjunger så jävla bra live)
4. Dragonforce (roliga på scen)
5. Mustash (också bra röst live)

Marilyn Manson var egentligen den jag sett fram emot mest men som blev sämst. Han sjöng inte alls bra + det att jag svimmade efter en halvtimme då plötsligt en galen brud trängde sig fram och började strypa mig, hade dessutom inte fått i mig annan vätska än öl. Men allt gick bra men det blev dock ingen utgång efter det.
Hamnade också för övrigt i en cirkel och wall of deth under festivalen, inte riktigt med meningen men de var väl kul :P

ROLIGTROLIGTROLIGT har de vart iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0