Planerad dag

Vad händer idag då?

Jo först ska jag spendera en timme i solen på balkongen (Zacko och Cindy ligger redan där och väntar på mig). Sedan öppnar Erikshjälpen så jag tänkte gå dit och kolla om jag kan fynda något kul. Har de rätt form men fel färg går det ju alltid att ändra på det. Var kreativ! Kul att pyssla med sånt tycker jag.

Håller solen i sig så kanske blir det iväg och bada. Tänkte även hinna med att gå ut i skogen och plocka blåbär, då blir vovven glad. Storhandlandet får vi se om det hinns med idag, har ju alltid Netto 2 minuter från hemmet annars :)


Kommentarer
Postat av: Cindy

Vad är Erikshjälpen för nåt?

2009-07-16 @ 16:00:25
URL: http://www.nogg.se/babyballerina
Postat av: Emelie

En secoundhand butik i norrköping me massvis av grejoooor :)

2009-07-16 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0