Skrockfull eller ej

När jag jobbar så kan jag ALDRIG lägga nycklarna på BJ-borden men ändå så säger jag att jag inte tror på skrock. Naturligtvis dem gångerna som man har råkat lägga nycklarna på bordet så har det gått rentutsagt åt h*lskotta. Men det måste vara en slump.. eller? Även om jag säger att jag inte tror på sådan otur så vågar jag inte ta risken genom att lägga nycklarna på bordet. Men jag har faktisk börjat kliva på A-brunnar, jag vet inte om jag haft mer otur än vanligt..
Går det dåligt när jag dealar och jag den gången har på mig mina ringar då kan jag få för mig att det är någon förbannelse över dom , speciellt arvsringen och så MÅSTE jag då ta av dem. Kanske är jag lite skrockfull ändå och genom detta inlägg nu börjar att erkänna det för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Macke

Haha! Jag lägger aldrig nycklarna på bordet!!!!

2009-07-25 @ 20:45:42
URL: http://markusodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0