Starmee


Jag hittade Starmee när hon bara var några månader gammal.. hon var hemlös, levde i en buske, täckt med fästingar och magrare katt har jag aldrig sätt. Hon var också jätte skygg och jag tillbringade flera timmar om dagen bara genom att sitta vid hennes buske. Började mata henne och flyttade maten närmre mitt hem. När hon vara runt ett halvår (tror jag) flyttade hon in. Hon fick två kullar med kattungar innan hon kastrerades. Den ena ungen bor hon kvar med hos mina föräldrar nu. Starmee är 9 år gammal och nu är det något fel på henne :( hon ligger längst in mot väggen under badkaret och äter knappt, hon har dessutom kräkts i en vecka.. funderar på om hon kanske har en tumör i hjärnan eftersom hon beter sig så underligt.. men hoppas bara på att hon har blivit skrämd.. ska ringa veterinären imorgon iaf eftersom att mamma å pappa är på öland. Min lilla sessan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0