Todays happenings

För er som inte hört så håller jag på att starta upp ett eget företag och jag sprudlar av idéer, speciellt på natten! Så från 10-12 låg jag och försökte somna men sen drog de så dant i bena så jag blev tvungen till att sätta mig vid datorn och skriva ned alla mina tankar och nu sitter jag här igen med en kopp te och läser på lagar. Jag kommer vara trött på jobbet i natt!


Snart måste jag lämna datorn för att göra i ordning mig lite granna. Ska nämligen ner på stan och leta present eftersom att jag senare ska på Tinas 20-års fest! Men det blir nyktert för mig ikväll eftersom att jag börjar jobba kl 23.00.

Idag blir en bra dag.

Adjöss!


Kommentarer
Postat av: Tina

Emelie!! va är de för bilder du lägger upp på mig:P tack för fina presenter, synd att du skulle jobba bara. Hade en jätte bra 20 ärs fest:D

2009-08-18 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0