Trötthetssvammel


Croupieren är hemma från kvällens/nattens arbete på Palace i Norrköping.
Det var bra för mig att jobba idag. Fick många fina komplimanger vilket har höjt självförtroendet lite.
Flera stammisar kände inte igen mig tydligen, de hade gått till mina andra två kollegor och frågat vad jag hette och sen sagt att ja var så fin i håret men att dom inte känt igen mig, inte ens min kusin kände igen mig - Jag kände inte igen dig du ser ut som 25 (jaa de e ju också en kommentar). Och andra Kattis (kollega/vän) kom fram till mig och sa hej dej har ja inte sett förr och frågade vem ja var trodde först hon drev med mig och sen bara neeej men äre emelie (lite halft tveksam sådär) sen fick ja höra många gånger under kvällen av henne att ja va så snygg och fick lite släng pussar å sådära haha så sööt hon e -Haha! Bästa jobbarkompisarna har jag sådeså!
Kan också tala om att jag tydligen också träffade någon duktig/känd fotbollspelare för AIK, Bojan? hans vän som sa de till mig men då sa jag: -jaaha synd då att ja håller på Djurgården men han var trevlig för att vara AIK:are ;) och han tyckte jag var så positiv och glad! Många tjejer som spelade hos mig ikväll med, de e också alltid trevligt! GO GIRLS!!!
Hemgång... : En kille som jag hade en lite dispyt me under kvällen sa när ja skulle hem att han hade rätt (fast de hade han inte) så ja blåste upp kinderna och grimaserade och vände klacken om mot bilen, han skrattade och sa att jag ska va stolt över min röv så jag gjorde Ass up (inte så smart me arbetskläder på kom jag på efteråt) ja tror vi blev sams.
Måste till sist säga att de var kul att sitta vid entré bordet såg mycket fulla och roliga människor - TACK ni gör min kväll!
Nog om mitt ego och den oerhört intressanta kvällen jag haft.
Nu ska jag äta nudlar och sedan försöka sova i soluppgången!

Mjauu

Kommentarer
Postat av: tekirch.

oooh men nu ser de riktigt fint ut =)

2009-07-12 @ 15:38:48
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha roligt o läsa :D

men jag tkr oxå håret ser bra ut.. undra vad dom säger när du tar i löshåret, då kanske dom undrar vem du är igen ; D haha ^^

2009-07-12 @ 19:55:39
Postat av: AnnaVonBjörs

PS det var jag som kommenterade det där roligt att läsa.....



kom på att jag inte skrev namn (A) // Annapanna

2009-07-12 @ 19:56:52
Postat av: Emelie

Hahha jaa dom lär säkert undra vem ja e då med..! kanske ska vänta me löshåret tills nästa fylla och¨ångest så ja kan göra mig oigenkännlig

2009-07-12 @ 20:19:50
URL: http://emyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0