Fredagskvällen


Det blev förfest hos mig istället och utgång på Hugo. Anna och jag hade kul på balkongen innan och sen kom Andreas och joinade. Vi hade trevlans och blev alla tre ganska så drunk. Anna och jag bestämde oss för att driva gärnet och nog blev de så alltid och kul har vi! På bilden till höger tittar plötsligt en liten Anna ut ifrån toalettfönstret och asgarvar. Då har hon hittat en bag jag har och hon asgarvar åt den galna figuren på påsen, Knas Anna :)
Jag skulle igår kväll förklara att jag skulle gå och kolla spårvagnstidtabellerna på nätet men istället blev de:
- Jag ska kolla bildbok, NEJ! blogg NEEEJ, jag ska titta på spårvagnsrälset!
Dessutom måste jag faktisk erkänna att jag snodde ett parfymsprut av Anna som jag fick för mig att hon inte skulle veta (förlåt anna :P) så jag viskar till robban när han tänker gå ut på balkongen att neej vi måste vänta lite och sen smyga ut sakta så att inte vinden tar tag i doften så hon vet. SMART tjej i knooow.
Shakade loss på krogen och det var galet vaaaaaarmt och kulkulkuuuul :D

//Bungiihugs!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA :D

galet kul vare, men vafan du får låna parfym din buse :D

2009-07-07 @ 15:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0