Harmördare!


I fredags åkte Jag och Robban + Zacko, Bror Linus och Flickvän Anna + Oscar till Landet.
Vi badade, solade, grillade drack och hade de bra.

På lördagen paddlade vi ut till en liten strand. På tillbaka vägen var folk lite onyktra och Oscar hade av en åra. Det tog en timme att ta sig tillbaka och vi var redan stressade som vi var eftersom vi hade tänkt att hinna iväg till systemet. Vi var måttligt roade.

När vi väl var framme vid stugan igen så hoppade alla in i bilen och jag körde iväg.
Plötsligt på grusvägen springer en hare ut från diket och springer jämsides med däcket och jag hinenr inte mer än reagera förns den springer in i däcket och en liten duns hörs. Tvärbromsar och backar tillbaka för att se om den dog. Den hade inte dött... tyvär måste jag säga. Vi försökte få tag på någon viltvårdare eller så men utan lycka. Sedan upptäckte jag när den försökte kravla iväg att ena benet bara hängde och inälvor hängde ut så det fanns inte mycket att göra. Oscar står och filmar allt, Anna står och röker, Linus skrattar och jag tjuter medans Robban står med en baota sten som han dunkar i skallen på haren. Så nu har man ett mord på sinnet.

Åkte iaf vidare till valdemarsvik och tog en glass där och dom andra lite alkohol fast de va ja som behövde den mest!
Det är inte alltid kul att ha körkort.

Var i alla fall en riktigt skön helg med massa sol och bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0