Studenten 2009


Märker att jag är lite dålig på det här med att blogga.

Tänkte iaf börja med att berätta lite om studentveckan!

Jag kan ju säga att jag och Anna faktiskt pallrade oss i väg till skolan på onsdagen sen iaf så vi var med på mösspåtagningen. På kvällen hade Erika i klassen fest hos sig och vi grillade å drack på hennes inglasade altan det var jättemysigt. Jag blev ganska så drunk och har lite lustiga bilder på mina galna påhitt. Senare gick klassen ut, skojskoj!

Var även under veckan på fest hos Lollo och en annan dag hos Sofia och beccurt i klassen och det var superkul!

Studentdagen torsdagen den 11: Hade champagnefrukost halv åtta och solen lös faktiskt! Efter det var det frukost i skolan och fotning och sedan åkte vi iväg till Borgs kyrka. Efter det var det tillbaks och käka lunch med alla 3or och lärare. Innan vi skulle springa ut kom min samhällslärare och hängde en papperstallrik och en cd runt min hals, på papperstallriken stod de: - otur ibland men alltid fina ögon!! Hmmm.. Halv 2 sprang vi ut och sedan gick man till alla vänner och familj som fanns där. Efter det var det dags att åka flak och det var så jävla kuuuuuuul!!! Sedan bar det av hem till mor och far som hade ordnat min studentfest där det var jättekul de med och jag fick massa fint, chockerande smycken :O ja tror inte jag vågar bära dom ens.. Taxi tog jag och vänner ner till palace sen och jag veti fasen vad som hände men jag blev så jävla full och därmed utslängd från krogen :P men det var lite de som var mitt mål med, tog ju studenten lixom :D Jaja tack så hemskt mycket alla vännor ni gjorde studentveckan till den bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0