Äkta kramar


Det här med att kramas..
Hur kommer det sig att man bara ger sådana där halvdana kramar? Är det för att man inte orkar ge sin vän en helarmad kram eller är det pinsamt kanske? En kram med båda armarna kanske ses mer som en kärlekskram än en vänskapskram? Faktum är att jag bara känner en person som ger sina vänner helhjärtade kramar, och det är Challe. Även jag ger enarms kramar och i mitt fall är det nog så att jag tycker det är lite pinsamt. Det tog ett bra tag innan jag ens började krama mina vänner över huvud taget. Men kramar är mysigt och jag ska försöka att tänka på att ge äkta kramar, så som de ska vara!
Ger du en äkta kram eller en snabb enarmskram, eller ingen alls kanske?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jisses amalia vilken bild -_-

2009-10-27 @ 16:30:01
Postat av: Emma

amalia:P hhaahhaha roligt!

2009-10-27 @ 22:02:03
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0