Samtal från Spanien

Robban ringde från Spanien idag och mådde bättre, som jag trodde. På fredag ska han till stranden och titta på topless brudar och lördagen ska han shoppa, kanske blir de en GUESS väska till mig tihi :) en annan kväll skulle han ut och festa och jag tycker det är bra att han får göra lite kul i livet även om jag blir lite svartsjuk :P Jag är riktigt avundsjuk på att han är i värmen,  åååh vad jag vill bada i underbara havet, sola och uppleva lite annat än dystra Sverige. En utlandsresa i vinter eller början på våren vore jäkligt nice, det hoppas vi på!

Jag ville att robban skule ta en bild och visa mig hur de såg ut, här är bilden han tog:


Kommentarer
Postat av: Anna

haha mhhhm Nice bild x)

2009-10-08 @ 18:31:07
Postat av: Anonym

ja den säger väldigt mycket om ghur de ser ut där borta!

2009-10-08 @ 19:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0