Idol 2009 - Michael Jackson Hyllning

Ikväll blev det idol för min del och det var Michael Jackson tema. Jag måste säga att jag blev lite tårögd. Han var ju riktigt grym. Tror faktiskt inte att jag innan kvällens idol förstått att han faktiskt är död. Fin hyllning tycker jag. Vissa gjorde det bättre än andra. Mariett är fortfarande min absoluta favorit. Snygg är hon också! Eric har ju en grymt skön rock röst och ligger på andraplats hos mig. Reza ligger också högt hos mig, hon verkar vara lite coolt crazy :) Låten som Eddie sjöng ikväll tycker jag har en riktigt grym text, och han gjorde den bra på sitt sätt!

Tack till idolerna som underhöll mig ikväll!

 

Puss och kram till alla sötingar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0