Nattpromenad mot depp

Imorgon blir det skärpning, ska inte sova bort hela dagarna, ska till gymmet, kanske tom blir två gånger på en dag? Funderar på att besöka självaste gymmet på morgonen och på eftermiddagen/kvällen simma ett par längder och sätta mig i bastun. Skulle nog behöva spendera lite tid i solariet med, både för hyns skull och humöret. Börjar redan bli depp över höst Sverige, hur ska jag överleva hela vintern? Jag vet inte.. jag hatar det här! Har iaf en kryssning att se fram emot den 13 November, tur de annars kunde jag lika gärna gå och dö. Ne nu ska jag inte överdirva. Går på en långpromenad i nattmörlret nu, aningen riskabelt men jag känner at jag behöver det.

Vi hörs i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0