Planka-MT-Palace


I lördags var jag som sagt ledig. Robban och jag åkte till mor och far för att äta middag eftersom pappsen fyllt 43. Det blev plankstek, med fisk för min del. Lämnade kvar Zackoponken där för att åka iväg till förfest hos Mange och Tina. Efter lite mullemull där traskade vi ner mot Palace för att fortsätta festandet. Efter att ha blivit bjuden på en 10a redbull och vodka slog de till på mig så gick hem redan hav två för att slippa göra bort mig. Men kul var det därinnan! Han iaf med att jucka upp Bella på garderobs disken.

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för en trevlig kväll, sorry att vi gick hem så tidigt, mådde inte så bra:S hoppas vi ses snart kram tina

2009-10-21 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0