Tabbe av Mustasch

I torsdags var jag på stan med Bella och Denis. Denise shoppade loss och Bella köpte en supersnygg lila klänning från Gina Tricot för bara 199:- För min del blev det bara shopping till hunden, eller nej föresten, jag köpte faktis den där roll'on foundationen från Loreal som jag velat haft enda sedan den kom. Efter shoppingen tog vi en fika på Fräcka fröken, jag tycker det är så himla mysigt att fika! Nu inatt har Bella passat Zacko hos mig medans jag jobbade på Otten. Riktigt dött var det där. Mustasch skulle vid konsertens slut säga att folket skulle efterfesta på Otten med istället blev de bara - Nu blir det efterfest! Så folk förstod ju inte att de skulle vara Dj's på Otten. Surt. Blev ganska långtråkigt med så lite folk. Menmen jag härdade ut. Nu blir de kvällsmat och sen sova. Imorgon kommer Robban hem.

Kisskiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0