Tiden backar i natt

Yeeey mej! Jag kan sätta upp mitt hår nu llaalala! Och jag lyckades ganska bra med skuggningen igår (ursäkta mitt osminkade och fula ögonbryn).
Alla partymänniskor får en extra timme på krogen idag, iaf om man går till Hugo, och jag får en extra timme att jobba. När klockan är 12 så ställs klockan till 11 igen, hur blir de då med att gå in gratis innan 12? Kanske att de fortfarande håller sig till sommartiden tills stängning och har öppet en timme extra då?
Men så att.. glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme i natt!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

fan va bra sminkat o håret me snyggo

yaaaay en timme extra på krogen :)

kan inte vi hitta på nåt på halloween?

2009-10-24 @ 15:13:29
Postat av: Emelie

~TACK :D

Joo om ja ska på nån av alternativen så kan du säkert hänga på annars gör vi nåt annat..!

2009-10-24 @ 18:35:01
Postat av: Emma

man ställer väl om klockan mellan 2 o 3?:P

2009-10-26 @ 13:57:00
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0