bakom Hugos BJ bord

Hohooho inget festande för mig idag inte, kan ni tänka er?
Sådana här helger tycker jag det är extra bra att jobba natt på krogen för då har man något att skylla på när folk har bjudit med en till att supa ;P Jag gillar inte dessa storhelger, det bli alltid för mycket av det goda och många råkar ut för tråkigheter (mest jag).  Men det känns ändå synd att jag missar Mias 20-års fest. Denna valborg så nöjer jag mig istället med gott käk, film och sen en toppenjobbarkväll bakom Hugos BJ bord ;)

Kör inte för hårt ikväll alla Valborgsfirare och akta er för flygande eldklot!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv; Har du nån aning om vad det kan kosta hos frissan? :S

2010-05-02 @ 16:59:55
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0