Blommor med känslor


Kan ni förstå den här tanken eller..? det kan inte ens jag själv!
Jag fyller en vattenkanna som räcker till ett par blommor men sedan tar vattnet i kannan slut och jag tänker nae ja ooorkar inte vattna de andra idag.. dom får vatten imorgon istället! Men DÅ ploppar minsann den tanken upp att det är synd om de andra växterna som står där törstiga och bara få se de andra dricka vatten så självklart så måste jag ju ge dom med! Jag kan ju inte vara en växtplågare..
Har blommor känslor? Nae va??


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha Emelie! xD

Det är lite illa att du inte orkar vattna alla blommorna i lgh, så många kan det ju inte va?

Får ju hoppas att dom inte har känslor, växterna brukar se rätt deppiga ut..iaf dom på hyllan innan sovrummet haha ;D

2010-04-16 @ 09:11:23
URL: http://firesparkle.blogg.se/
Postat av: Emma

haahah va gullig du ä emelie ;P

målat bilden själv?

2010-04-16 @ 15:38:38
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0