Helgen som vart

Denna helg var jag helt ledig från jobbet.

I fredags fyllde Emma H 20-år så hon och Anna kom hem till mig på lite förfest. Vid 8 begav vi oss till VIP kvällen på Otten men jag stannade bara där med dem tills klockan blev halv 11 eftersom att ett högskoleprov väntade på att skrivas tidigt på lördag morgon.

I lördags tillbringade jag 8 timmar på Campus för att skriva högskoleprovet. Efter provet var jag så totalt mega vimsig och trött att det bara blev en film och sen god natt för mig.

Söndagen spenderades mestadels på balkongen i den underbart värmande vårsolen som ett perfekt avslut på helgen :)


Kommentarer
Postat av: Issa

Det lät riktigt underbart att spendera dagen i solen :)

2010-04-12 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0