I Miss Me

Kan man sakna sig själv? Ja, tydligen. För jag saknar mig själv, den jag var för några år sedan. Men att inte förändras är omöjligt. Jag antar att det enda man kan göra är att se till så att det negativa som händer i livet inte sätter negativa spår som gör en till en ”sämre” människa. Men det är svårt att vara stark och inte påverkas av det mindre bra som händer. Visserligen sägs det att en människa blir starkare och tuffare av att gå igenom mycket, men kanske kan det då bli så att man blir för tuff till ytan och istället börjar blundar för problem och hamnar i en sorts låtsasvärld där man inte längre bryr sig. Kanske är det vad som hänt mig? Jag vet inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0