Myggbiten

Inte mycket sömn i natt. Hade svårt att somna pga. hostan.
När jag väl sover väcker Zacko mig med sitt eländiga pipande..
Öppnade sovrumsdörren och han blev tyst. Hmm..? Hade svårt att somna om sen.
Klockan ringde 7 imorse och jag är inte ett dugg utvilad. Och sova de får jag inte göra förens i natt eftersom att fest står på dagens nolle-p schema. Apropå de så var nolle-p igår med alla lekar väldigt roande. Jag hamnade i ett lag som vi döpte till Myggbiten (otroligt överdrivet mycket mygg i parken). Hittills har jag fått 54,5p (måste bättra mig på fjäsket åt faddrarna).

Dags att ordna matlåda och frukost.
Kl 10 ska jag befinna mig i Hörsalen (note to my self: inte på Campus).


(p.s värlsträningsvärk i benen sen gårdagens rushande fram och tillbaka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0